Selv om digital bogføring er en selvfølgelighed i dag, er der stor forskel på, hvordan det gribes an. Med bogføring hos Zignifikant får du den nemmeste, sikreste og mest effektive løsning, som ikke er besværlig at gå over til, og stiller dig mere frit i fremtiden.
Med digital bogføring hos Zignifikant, kan du glæde dig over, at det er:
– og dobbeltarbejde, som tager unødvendigt lang tid, fordi det er besværligt at udføre
– fordi bilag og andre data automatisk finder vej til regnskabsprogrammet
– over økonomien og træffe økonomiske beslutninger på et retvisende grundlag
Digital bogføring og digitale arbejdsgange i bogholderiet er et lovkrav i dag – og derfor en selvfølgelighed for mange.
Men der er stor forskel på, hvordan den digitale bogføring foregår, og hvordan de digitale arbejdsgange implementeres. Og dermed, hvor besværligt det er.
Gribes det forkert an, bliver det nemt til endnu et kuldsejlet it-projekt – eller ender med at fastholde dig hos den samarbejdspartner, du har valgt, fordi det er for besværligt at skifte.
Med bogføring hos Zignifikant slipper du for at tænke mere på både bogføring og digitalisering.
Vi bogfører i det regnskabsprogram, du bruger i dag. Og anvender gennemprøvede tjenester på nettet til at opbygge de digitale arbejdsgange omkring din bilagshåndtering i hverdagen.
Det gør det nemmere, hurtigere og mere trygt at flytte bogføringen over til os, og stiller dig mere frit. Du slipper bogstaveligt talt bogføringen, og så tager vi over og klarer det hele, så du aldrig skal tænke på bogføring igen.
Bliv kunde og få ro i maven som disse:
– og få et uforpligtende tilbud på digital bogføring hos os
– så du slipper for at tænke på bogføring og er mere frit stillet
– fordi du har bedre overblik og kan træffe bedre beslutninger
Derfor kan du trygt lægge din digitale bogføring over til os
Vi har tænkt os om, så du undgår, at din overgang til digital bogføring ender som et kuldsejlet it-projekt. Og vi følger alt til dørs, ganske som hvis vi sad internt hos dig.
Med bogføring hos Ziginifikant opbygger vi alle de digitale arbejdsgange omkring din bogføring med gennemprøvede tjenester i skyen, der allerede anvendes af mange andre danske firmaer.
Her er ofte flere forskellige tjenester at vælge mellem. For konkurrencen på markedet er stor, hvorfor priserne på tjenesterne holdes på et fornuftigt niveau.
Samtidig betyder det store udbud af tjenester, at der altid er lige så gode alternativer at vælge mellem. Både hvis den måde tjenesten kører på, ikke passer helt perfekt til dig. Eller hvis den tjeneste, du bruger, pludselig forhøjer abonnementsprisen.
Derved er du mere fri, og har bedre kontrol med udgiftsniveauet i forhold til en totalløsning, hvor alting kørte integreret i bogføringsprogrammet.
Du skal heller ikke tænke på opsætningen, eller hvordan de forskellige systemer integreres med hinanden. Det sætter vi alt sammen op – uanset hvilke tjenester, der bliver kombineret.
Vi har arbejdet med digital bogføring siden 2007. Så vi har et indgående kendskab til markedet, mulighederne og hvordan det hele bindes sammen.
Du skal heller ikke frygte for, at vi bogfører noget forkert, så du stilles dårligere rent skattemæssigt og økonomisk.
Vi har stor erfaring med stort set alle brancher, fordi vi har et bredt funderet team af bogholdere, som har arbejdet professionelt med bogføring i mange år.
Derfor har vi altid nogen, som har forstand på netop din branche – og har kørt bogholderiet i virksomheder, der minder om din.
Det hænder også tit, at vi kan optimere den måde, de forskellige bilag bogføres på. Enten fordi din nye bogholder har oplevet ulemper ved den måde, som du gør tingene på i dag. Eller fordi vores regnskabseksperter kan se en fordel i, at bilagene bliver konteret på en anden måde.
Men bare rolig. Vi ændrer ikke på noget, uden vi har talt om det først.
Selv om du slipper for bogføringen i hverdagen, skal bilag og betalinger stadig godkendes. Det klares ved hjælp af de digitale arbejdsgange, som vi sætter op. Og kan typisk klares fra en app, så godkendelsen kan ske, uanset hvor du befinder dig.
Det gør det lettere og mindre tidskrævende i hverdagen.
Både for de medarbejdere, som skal godkende de enkelte bilag, og for ledelsen. For ledelsen kan følge økonomien tæt via en særlig app, hvorfra det både er nemt at godkende betalinger og få det daglige overblik over økonomien i forretningen.
Du hører også fra os, hvis vi mangler bilag, er i tvivl om noget, har nogle forslag til at gøre tingene på en anden måde, eller har opdaget noget i bogføringen, som vi finder bekymrende.
Så kontakter vi dig direkte – enten på mail, telefon eller via et online møde.
Så med bogføring hos Zignifikant er du altid sikker på, at bogføring passer, er up-to-date og at alt bliver fulgt til dørs, præcis som hvis vi var fysisk til stede i din forretning.
Kort sagt: Vi er din eksterne bogholder, men det føles som om, vi sidder internt.
Kontakt Zignifikant
Hør mere om, hvad vi kan tilbyde dig i Zignifikant