Tracezilla hjælper fødevarevirksomheder

Udgivet: 2020-03-09

Sælger I fødevarer? Bruger I e-conomic? Har I styr på lager, sporing og udløbsdatoer? Hvis I kan krydse flere af disse svar af, så burde jeres virksomhed undersøge mulighederne for at implementere Tracezilla. Tracezilla håndterer effektivt styring af forretningsprocesser for minde virksomheder.

Tracezilla løser flere af fødevarevirksomhedernes udfordringer

Når man nyder sommeren herhjemme i det danske og tager på ture rundt i det ganske land, så er det nemt at spotte de mange små og spændende bryggerier, delikatesse- og fødevare virksomheder, som er skudt op i de senere år i hele landet. Det er til glæde for mange, og gør på alle måder vores land rigere.

Fra vores arbejde ved vi, at mange af disse mindre virksomheder ikke har budget til større ERP systemer med indbygget funktionalitet til styring af produktion, lager, sporbarhed, holdbarhedsdatoer osv. For at opretholde en sund forretning, er det et must at have styr på disse ting. Særligt i takt med, at produktionen og salget vokser. Det ser vi, som nogle af de udfordringer man som fødevarevirksomhed står overfor i det daglige.

Jeg har mødt en sej iværksætter, som har været med til, at løse dette problem sammen med sin co-founder og partner. I foråret havde jeg nemlig besøg af Katrine Søndergård fra Trazecilla.

Tracezilla har udviklet en brancheløsning, som er henvendt især til mindre fødevarevirksomheder med begrænsede budgetter. Som navnet antyder, så er Tracezilla skarpe på, at skabe sporbarhed. Herunder er der der flere supersmarte funktioner i denne branche ERP, som ofte er fundamentalt vigtige for en fødevarevirksomhed.

Tracezilla bør jeres virksomhed derfor overveje at tjekke ud. kan naturligvis integreres med jeres regnskabssystem - eksempelvis e-conomic, så I nemt kan automatisere hele jeres bogholderi.

Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak