DANMARKS MEST ERFARNE WEBSHOP-ØKONOMER:

Ekstern lønadministration til webshops

Lønnen kan være noget af et puslespil at få til at gå op. Med Zignifikant som din eksterne økonomiafdelingen, slipper du for alt besværet, og er altid sikker på, at lønudbetalingerne passer og lønnen falder til tiden.

Vi klarer mere end lønnen

Vi står også for bogføring, moms, budgettering og resten af økonomistyringen i din webshop.

lønadministration til webshop

Læg lønadministrationen over til din eksterne økonomiafdeling til fast månedlig pris

Lønbogholderi og -administration kan indgå som en del af den samlede pakke, når du lægger lønadministration til webshop over til WebshopØkonomerne hos Zignifikant.

hvordan kan vi hjælpe?

Slip for al bøvlet ned at få lønnen til at stemme, og få gladere medarbejdere i din webshop

Lægger du lønadministration til webshop over til os, får du:

Rigtig løn hver gang

- så medarbejderne undgår fejl i udbetalinger og slipper for efterskat.

Opdaterede medarbejdere

- med fuldstændigt styr på alle medarbejdertyper og de regler, der gælder for dem.

Mere strømlinede processer

- fordi alle arbejdsgange omkring lønadministrationen kører digitalt.

Har du fuldkommen styr på lønnen i din webshop?

Med Ziginifikant som ekstern økonomiafdeling slipper du for at bekymre dig. Vi sørger for, at alle får rigtig løn til tiden – og holder os opdaterede på nye love, og regler og overenskomster.

Alt det, som skaber en rigtig lønseddel...

Var det bare at sørge for, at folk fik udbetalt et fast honorar hver måned, ville lønadministrationen ikke tage særlig meget tid. Eller kræve særlig meget forberedelse eller beregning.

Men i en webshop er der typisk mange forskellige typer af medarbejdere – både funktionærer og andre med fast månedsløn, timelønnede og tit også en omskiftelig flok af løs- og ungarbejdere, som kan tilkaldes, når der er brug for dem.

Det gør lønnen til noget af et kludetæppe, som skal sys sammen hver måned af alt lige fra time- og kørselsregnskab til rejseafregninger og korrekt beregning af fradrag, tillæg og feriepenge.

Oven i det hele kommer der så løbende ændringer, nye love, regler, kompensationer, fradragstyper og beskatningsgrundlag.

Jo, der er nok, som kan spænde ben for, at lønudbetalingerne passer.

...sørger vi for hos Zignifikant

Med Zignifikant som din webshops eksterne økonomiafdeling, kører lønudbetalingen hos et fast team af eksperter i lønadministration for webshops.

De kender alt til, hvordan lønnen skal køres for både fastansatte, timeansatte og de eventuelle løsarbejdere, som du anvender i din webshop.

Og de ved alt om, hvilke nye regler der er på vej, hvornår de gælder fra, og hvordan de skal implementeres hos de enkelte medarbejdertyper.

Samtidig digitaliserer og automatiserer vi alle arbejdsgangene omkring lønbogføringen, så de fylder minimalt – både hos jer og hos os. Det sikrer, at alle nødvendige informationer er til stede, når lønnen skal beregnes.

Det højner medarbejdertilfredsheden, giver mere ro i maven, og gør det knapt så udfordrende at udvide medarbejderstaben.

Så nemt sikrer du gladere medarbejdere med os som ekstern økonomiafdeling

Det kræver kun, at:

Kontakt os straks

- med dine ønsker til din eksterne økonomiafdeling.

Glem lønadministrationen

- den klarer vi nemlig for dig som en del af løsningen.

Få mere tilfredse ansatte

- fordi lønnen altid stemmer, og falder til tiden hver gang.

Er der brok med lønnen, følger der hurtigt mere med

For når først proppen er af, dukker der tit mere op, som folk er utilfredse med.

Forkert løn kan nemt starte en lavine

Giver lønsedlerne løftede øjenbryn hos medarbejderne, går der ikke længe, før der opstår murren i krogene.

Særligt hvis der er flere, som oplever fejl på lønsedlen – og fejlene ikke skyldes forhold, de selv er skyld i. Som f.eks. for sen eller manglede indberetning af kørsel eller rejseudlæg.

Men desværre stopper det sjældent der. For når først der er nogen, som lufter deres utilfredshed med et eller andet, har kollegaerne oftest noget andet, de også vil klage over.

Derfor kan en enkelt forkert lønseddel nemt skabe en dårlig stemning – og flytte fokus og loyalitet hos medarbejderne. Og bringe flere problemer frem, som der skal tages hånd om.

Glade medarbejdere får rigtig løn hver gang

Derfor er de vigtigt at få lønnen lavet korrekt i første hug.

Det bliver meget lettere, når alle arbejdsgange omkring lønbogholderiet er digitaliseret, automatiseret og tænkt, så det hjælper medarbejderne med at give lønbogholderiet det bedste grundlag for at lave en korrekt lønseddel.

F.eks. ved at minde dem om, at det er tid at udfylde, godkende og indsende de digitale formularer, som indhenter de nødvendige informationer.

Det minimerer risikoen for, at lønsedlen bliver et samtaleemne blandt medarbejderne, og gør det lettere at holde motivationen høj, så du nemmere kan vækste din webshop.

Medarbejdere, der får korrekt løn til tiden, er tilfredse medarbejdere

Derfor er det ekstra vigtigt, at lønnen stemmer.