November First kan spare penge i transaktioner

Udgivet: 2020-03-17

Vi havde idag besøg af Jonas Larsen fra November First som præsenterede vores konsulenter for både nuværende og kommende features i November First. Disse features kan spare vores kunder for mange penge, til både transaktioner i bankerne og ikke mindst administrationstid hos både bogholderen og jeres betalingsgodkendere.

Spar penge og undgå banken når I skal betale regninger i udlandet

November First er først og fremmest et Payment Management system, som sparer jer penge til både gebyrer og kurstab, når I skal betale regninger til udenlandske modtagere og leverandører.

Når I opretter og godkender en udbetaling til en udenlandsk leverandør i det gratis administrationssystem fra November First, så trækker November First pengene direkte fra jeres bank på forfaldsdatoen, via Nets Overførselsservice. På den måde undgår I, at skulle logge ind i jeres netbank.

Gratis integration til e-conomic

November First er integreret med Danmarks mest udbredte regnskabssystem e-conomic. Systemet trækker automatisk alle nye fakturaer til betaling direkte fra e-conomic, så de kan godkendes og betales via November First, uden at I behøver foretage manuel indtastning af betalingen undervejs.

En godt fif er at forbinde e-conomic med et Invoice Management system, som eksempelvis Fakturafil. Fakturafil kan automatisk løfte data af jeres leverandørfakturaer og lægge dem klar til bogføring i e-conomic, så kan I 100% undgå alt indtastning, når I skal betale regninger.

Betal både danske og udenlandske leverandører

November First har hidtil kun kunne anvendes til udlandsbetalinger. Dermed kunne løsningen førhen ikke stå alene, som platform til oprettelse af udbetalinger til leverandører, da de fleste virksomheder i Danmark (hvis ikke alle) også skal foretage udbetalinger til danske leverandører.

Mandag d. 2. september releaser November First en opdatering, hvor det også vil blive muligt, at oprette betaling til alle danske leverandører via November First. Således kan og kan November First endelig stå alene, som virksomhedens eneste system til Payment Management.

Sæt alle regninger til betaling 100% automatisk med November First + Robot

Ønsker I et 100% automatisk flow for oprettelse af udbetalinger til jeres leverandører? Så bør I overveje November First, for når først fakturaerne er blevet godkendt i jeres Invoice Management system og overført til e-conomic, så kan dette let og billigt lade sig gøre med en robot.

Vores egen søster virksomhed Officebot vil i efteråret 2019 introducere en robot, som hver dag kan bogføre alle nye leverandørfakturaer i en e-conomic kassekladde, og efterfølgende oprette dem til betaling på forfaldsdatoen i November First. Denne robot vil koste 199 kr. ex. moms om måneden, på en abonnementsbasis uden yderligere omkostninger.

Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak